BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİNİN YENİ BİÇİMİ

GEODI; Word, Excel, PDF, AutoCAD, Netcad, e-Posta, Veri Tabanları, Web Sayfaları, Sosyal Medya gibi her türlü içeriği tek noktadan arar, görüntüler, sonuçları haritada gösterir, sınıflandırır, versiyonlar.

DENEYİN

ROTASIZ'A GEODI EŞLİK EDİYOR

DECE YAZILIM destekliyor, ROTASIZ SEYYAH dünyayı keşfediyor!

Bilgi ve belge yönetiminin yeni biçimi

GEODI, sürekli çeşitlenen ve giderek artan büyük veri içerisinde doğru karar vermenizi kolaylaştıran Yeni Nesil bir İçerik Yönetim Yazılımıdır. 

Üst yönetim dahil tüm çalışanların bilgiye erişim, paylaşım, yedekleme ve analiz ihtiyaçlarını karşılar. “Yapay zeka” temelli tasarımı ile veri girişi gerektirmez ve benzersiz özellikler sunar.

Word, Excel, PDF, AutoCAD, Netcad, veri tabanları, e-postalar, web sayfaları ve sosyal medya gibi 200'ü aşkın formattaki veriyi doğrudan kullanır.

Akıllı Kurumsal Arama

GEODI ile 10'dan fazla mecrada 200'den fazla formattaki belgeyi tek noktadan arayabilirsiniz. Bir PDF, CAD dosyası, sosyal medya mesajı veya veri tabanındaki bir satırı aynı anda arayabilirsiniz. Veriye erişiminizi kolaylaştırarak, bütün süreçleri hızlandırır.

Akıllı Arşiv

GEODI Akıllı Arşivi, hiçbir manuel veri girişi gerektirmez ve tamamen sizin sahip olduğunuz içerikten çalışır. Belgelerin taranması ile OCR ve index alanı/metaveri çıkarma işlemlerini otomatik yaparak büyük zaman ve maliyet tasarrufu sağlar. GEODI, güncel dokümanlar ile arşiv arasındaki çizgiyi kaldıran, 7/24 kullanabileceğiniz akıllı içerik yönetim uygulamasıdır.

Harita

GEODI, dokümanlardan otomatik harita üretir. Dokümanlar içinde yer alan il, ilçe, cadde sokak isimleri yanında parsel numarası gibi çok farklı şekillerde geçen konumsal bilgileri de ayıklar ve çizer. Kullanıcıların Haritası, Faaliyetlerin Haritası, Müşterilerin Haritası, Haberlerin Haritası ve benzeri pek çok harita otomatik olarak üretilir.

Ortak Çalışma Platformu

GEODI değişikliklerin izlenmesi, notlar vasıtası ile bilgilendirme, aynı veri kaynağına web üzerinden bilgi ekleme gibi temel özellikler ile hem kurum içi ekiplerin kendi aralarındaki; hem de kurum ve yüklenicileri veya diğer paydaşlar arasındaki süreçleri kolaylaştırır.

Tek Noktadan Tüm Veri Tabanlarınıza Erişim

Kurumunuzda kullandığınız ERP, CRM, GIS, MIS veya diğer veri tabanlarındaki bilgilere tek noktadan erişmenizi sağlar. Yeni yazılım yatırımı ve veri işçiliğinden sizi kurtarır.

Esnek Lisanslama Modeli

GEODI'yi, bireysel ve kurumsal ihtiyaçlarınız için kullanabilirsiniz. GEODI'ye 1 - 10 - 25 - 50 ve daha üzeri kullanıcı dilimlerinde sahip olabilirsiniz. GEODI temel standart ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır. Size ait sunucular üzerinde çalışan GEODI’ye, gelişen ihtiyaçlarınıza göre dilediğiniz modülü de ekleyebilirsiniz. Kiralama ve diğer seçenekler için lütfen bizi arayın.

Modüller

GEODI, modüler bir yapıdadır.
Durum ve ihtiyaçlarınıza göre dilediğiniz modülü ekleyerek geliştirebilirsiniz.