Bir ofis çalışanı zamanının ortalama %40’ını bilgi aramak için harcıyor. Kurumsal arama sayesinde bu zamanı kazanırsınız. Karar süreçleriniz hızlanır, eksik bilgiye dayalı hatalı kararlar azalır, personel değişimlerinden daha az etkilenirsiniz. Üst yönetim dahil, bütün çalışanlar, izin verilen bilgiye, 7/24, Masaüstü, dizüstü veya mobil cihazlardan erişirler, not alırlar, görüntülerler. Kurumsal arama, kağıtsız bir ofis için en büyük adımınız olacaktır.
Kurumsal Arama ile Ortak Dosyalar, Bulut Sunucular, Taranmış Belgeler, CRM, ERP, Veri Tabanları, e-Posta hesapları, CAD Projeler, Faturalar, Arşiv ve daha fazlası hazır adaptörler ile sisteme bir kez tanımlanır ve verilerde hiç bir değişim yapmanıza gerek kalmadan sistem çalışmaya başlar. Kişisel bilgisayarlardaki verileri de aramaya dahil edebilirsiniz.
Dosya ve diğer içeriklerin taşınmasına veya kopyalanmasına gerek kalmaz. Ofisten veya uzaktan, laptop, mobil telefon veya tablet ile verilere erişir, görüntüler, not alır ve paylaşırsınız. Yeni verileri aynı ortamlardan eklersiniz.
Kurumsal Arama çözümü ile Veri erişim politikaları netleşir, iş süreçlerini tıkayan erişim sorunları ve veri sızıntısı riskleri ortaya çıkar, kopya ve benzer dokümanların keşfi ile depolama ihtiyaçları azalır.
GEODI platformu hazır entegrasyonları ile hemen başlamanızı sağlar. Hazır entegrasyonların yetemediği veya daha özel isteklerin söz konusu olduğu yerlerde web servislerini, veri tabanı bağlantılarını ve diğer yöntemleri kullanabilirsiniz. GEODI Platformunun açık API dokümantasyonu sayesinde ilerleyebilirsiniz.
GEODI çözümü semantik arama teknolojisini kullanır. Bu sayede tarihler, para, parseller gibi bilgileri tanır ve çok daha isabetli arama yapmanızı sağlar. Semantik sorgu yetenekleri ile aradığınızı milyonlarca sayfa içerisinden saniyeler içinde bulmanızı sağlar.
GEODI Kurumsal Arama çözümü GEODI Platformu üzerine kuruludur. Yapay Zeka ve Doğal Dil İşleme ile size verileri eklemek harici hiç bir iş çıkarmaz. Verilerinizden otomatik olarak harita ve takvim üretir. Çözüm modülerdir, dilediğiniz zaman Hassas Veri keşfi, Veri Sınıflama veya Veri Maskeleme gibi çözümleri de eklemenizi sağlar, yatırımınızı korur.
GEODI çözümü kağıt ortamından taranmış veriler de dahil tüm veriniz içinden KVKK regülasyonlarına uygun olarak kişisel verileri keşfeder. Keşif sonrası size hangilerini yok etmeniz gerektiği hakkında bilgi verir. Başkaları ile paylaşılması gereken dosyalarınız içinde kişisel verileri maskeler veya gizler, anonimleştirir.
KVKK için danışmanlık alıyorsanız, verbis’e kaydetmeniz gereken veri toplama süreçleri, veri envanter raporu hazırlama gibi konularda bilgi sahibi olursunuz. GEODI çözümü bu raporlarda yazılanların eyleme geçmesi için en önemli adımdır. Veri havuzunu bilirsiniz. Hangi verileri korumanız gerektiğini bilirsiniz. İmha edilmesi gereken verileri veya yanlış yerde bulunan verileri bilirsiniz.
GEODI keşfettiği verileri maskeleyebilir veya anonimleştirebilir. Örneğin Word veya PDF formatında bir dava dosyanız olsun. Bu dosya için kişi isimleri ve diğer kişisel bilgileri maskeler ve size yeni bir dosya üretir. Veya teklif/sözleşme dosyalarınız içinden para miktarlarını tanır ve sadece para değerlerini tek tek veya toplu olarak maskele veya anonimleştir diyebilirsiniz.
Yapay Zeka ve Doğal Dil İşleme sayesinde her türlü içerik otomatik olarak işlenir ve yüksek doğruluklu veri keşfi yapılır. Bu özellikler GEODI’yi diğer çözümlerden ayıran önemli özelliklerdir.