Genel

GEODI bizim için ne yapar?

GEODI size ait ortamlar ve platformlardaki dokümanları otomatik olarak arşivleyerek akıllı ve kullanıcı dostu arayüz ve filtrelemelerler yetkileri dahilinde ilgili paydaşların erişebileceği merkezi bir ortam yaratır. Bu sayede var olan tüm platformlarınızdaki bilgi ve belgelerin merkezileştirilerek aranabilir ve ilişkisel bir düzlemde gerek harita gerekse de ilgili akıllı bağlantılar sayesinde kolayca erişilebileceği bir platform sunar.

GEODI ve bir eBYS yazılımının farkı nedir?

GEODI dokümanların kaynakları tanımlandıktan sonra arşivleme ve indeksleme işlemlerini kendisi yapar. EBYS sistemleri içerisinde ihtiyaç duyulan metadata kullanımı, kategori ve ilgili diğer gerekebilecek tanımlamalara ihtiyaç duymaz. Güncellenen kaynaklardan da otomatik haberdar olarak ilgili alanları kendiliğinden yeniler ve işgücünü azaltıp verimliliği ve erişebilirliği artırır.

GEODI ve bir GIS yazılımının farkı nedir?

GIS yazılımları özellikle GIS işlemlerini gerçekleştirebilmek amacı ile oluşturulmuşlardır. GEODI ise içerisinde GIS yetenekleri olsa da özellikle GIS amaçlı bir yazılım değildir. GIS desteği ve GIS platform kaynaklarını akılcı bir şekilde algılama ve işleme var olan yeteneklerinden sadece bir tanesidir. Asıl amaçlanan merkezi ve akıllı bir ortamdan kaynakların erişebilir olmasını sağlamaktır.

GEODI ve bir CMS yazılımının farkı nedir?

CMS (İçerik Yönetim Yazılımı) içeriklerinizi dinamik olarak yönetebileceğiniz bir ortam sağlayıp sizin kendi içeriklerinizi yönlendirmenizi sağlarken; GEODI üretilmiş bu içerikleri arşivleme ve akıllı bir şekilde aranabilir kılmayı sağlamaktadır. Birbirinden bağımsız ve birbirine destek olabilecek platformlardır.

Hangi sektörlerde kullanabiliriz?

GEODI doküman yönetim ihtiyacı olan tüm sektörlerde kullanılabilir. Önceden tanımlanmış kütüphaneler yardımıyla özellikle inşaat, belediyecilik, enerji, medya gibi sektörlerde öncü konumda olunsa da tüm diğer sektörlerde de işlevsel bir şekilde kullanılması olanaklıdır.

İnşaat sektörüne GEODI nasıl çözümler üretir?

İnşaat sektörüne özgü tanımlamalar ve işlevselliklerin önceden tanımlandığı sözlükler ve araçlar aracılığı ile hemen kurulum sonrası iş görebilecek yeteneklerde sahiptir. Tüm sektörel dosya tiplerinin otomatik tanınması, ada, parsel, yol, kilometre gibi özel sektörel tanımların doğrudan belgeler üzerinden akıllı bir şekilde tanınıp kullanılabilir ve aranabilir hale getirilip ilgili harita ve ortamlarda erişilebilir olarak sunulması GEODI için doğal yeteneklerdir.

Hukuk süreçlerinde GEODI nasıl çözümler üretir?

Hukuk dünyasına özgü tanımlamalar ve işlevselliklerin önceden tanımlandığı sözlükler ve araçlar aracılığı ile hemen kurulum sonrası iş görebilecek yeteneklerde sahiptir. Tüm hukuksal dosya tiplerinin otomatik tanınması, UDF dosya tipi desteği ile UYAP uyumluluğunun sağlanması, içtihat kararları gibi düzenli metinlerin otomatik erişilebilir hale getirilmesi vs. gibi özel hukuksal süreçlerin tanımlarının doğrudan belgeler üzerinden akıllı bir şekilde tanınıp kullanılabilir ve aranabilir hale getirilip ilgili harita ve ortamlarda erişilebilir olarak sunulması GEODI için doğal yeteneklerdir.

Belediyelerde GEODI kullanımı nasıl çözümler üretir?

GEODI, tüm belediye birimleri tarafından üretilen belgelerin belediyelere özgü geliştirilen sözlükler aracılığı ile akıllı bir şekilde arşivlenmesi sayesinde tüm birimlerden merkezi bir şekilde ulaşılabilmesini sağlar. Yetki tanımları ve ilgili filtreleme ve haritalama yetenekleri sayesinde de aranılan sonuçlara hızlıca ulaşılmasını kolaylaştırır.

Çoklu dil desteğiniz var mı?

GEODI içerisinde Unicode desteği sayesinde dilediğiniz dilde belge arşivleyebilirsiniz. Arayüz desteğimiz ise şu an Türkçe, İngilizce, Rusça, Arapça ve Gürcüce sunulmakta ve talebe göre istenilen başka bir dil için yerelleştirme yapılabilir bir altyapıyı doğal olarak sağlamaktadır.

Kurulum

Kurulumu için ihtiyaçlar nelerdir?

Microsoft Windows çalışan herhangi bir bilgisayara kurulum gerçekleştirilebilir.

Hangi işletim sistemlerini desteklemektesiniz?

Şu an sadece Microsoft Windows platformunu desteklemekteyiz.

Kendi sunucularımıza kurulum yapabilir miyiz?

Elbette. Dilediğiniz sunucu ya da bilgisayara kurulum yapabilirsiniz. Özel bir sunucu ihtiyacı bulunmamaktadır.

Sanal ortamları destekliyor musunuz?

Elbette. Hem HyperV, hem de VMWare, VirtualBox gibi Windows platformuna destek veren tüm sanal ortamları desteklemekteyiz.

Bulut ortamlarını destekliyor musunuz?

Elbette. Microsoft Windows çalıştırabildiğiniz Microsoft Azure ya da Amazon AWS gibi platformları doğrudan desteklemekteyiz.

Kurulum ne kadar sürede tamamlanmakta?

Kurulum genelde bilgisayarınızın gücüne bağlı olsa da çok hızlı bir şekilde gerçekleşebilmektedir.

Arşivleme ne kadar sürede tamamlanmakta?

Arşivleme genelde bilgisayarınızın gücüne bağlı olmasının yanısıra, arşivleyeceğiniz verinin büyüklüğüne ve tipine bağlı olarak farklılık gösterebilmektedir. Ortalama olarak kişisel verilerin arşivlenmesi bir kaç dakikayı geçmemektedir.

GEODI Ile Çalısma

Taranacak verileri nasıl tanımlıyoruz?

GEODI hem yerel dizinler ya da ağ sunucuları üzerinde paylaşılan alanları kullanabilir; hem de tanımlayacağınız bir web sitesi, sosyal medya hesabı ya da bulut ortamları gibi dış sistemlerdeki verileri tarama işlemini gerçekleştirir. Projelerinizi yarattığınızda kaynak tanımlarını yaparak ilgili ortamların taranmasını sağlayabilirsiniz.

Bulut sistemlerdeki verilerimizi de sisteme alabilir miyiz?

Elbette. Tanımlama işlemlerini gerçekleştirdiğiniz, Dropbox, OneDrive, Gmail vs. gibi bulut verilerini doğrudan GEODI projesi içerisinde aktif olarak kullanabilirsiniz.

Hangi dosya formatlarını destekliyorsunuz?

GEODI bilinen 200+ dosya formatına doğal destek sunmaktadır. Bunlar çok bilinen ofis uygulamaları, görsel formatlar ve çizim programları desteği gibi çok geniş bir dosya biçimi desteği sunabilmektedir.

Var olan veritabanlarımızı da sistem içerisine alabilir miyiz?

Elbette. GEODIPro modülü sayesinde ilişkisel veritabanlarında var olan verilerin GEODI içerisine aktarılması ve arşivlenmesi olanaklıdır.

Eğitim

Eğitim dokümantasyonlarınız var mı?

Evet. Hem kısa tanıtım şeklinde, hem de ürünlerimizin detaylıca kullanımının anlatıldığı eğitim materyallerimiz bulunmaktadır.

Video ile anlatılan eğitimleriniz var mı?

Evet. Hem ürün tanıtımları hem de kullanım senaryolarının yer aldığı eğitim videolarımız bulunmaktadır.

Sektörel çözüm eğitimleriniz var mı?

Evet. Özellikle inşaat ve belediyecilik alanı olmak üzere çeşitli sektörel çözümlerimiz ve bunlarla ilgili eğitimlerimiz bulunmaktadır.

Yerinde eğitim veriyor musunuz?

Evet. Projelendirme ve sözleşme aşamalarından sonra ihtiyaç belirlenen tüm eğitimleri dilendiği takdirde yerel olarak verebilmekteyiz.

Destek

Yazılım kurulumu sonrası destek süreçleri nasıl işliyor?

Yazılım lisanslanması sonrasında 1 yıl ürün desteğini doğal olarak sunmaktayız. Sonrasında da destek ihtiyaçları bulunmaktaysa satış ekibimiz ile irtibata geçerek gerekli düzenleme talep edilebilmektedir.

Destek paketinize neler dahildir?

Destek paketimiz ürün hakkındaki kurulum, konfigürasyon ve kullanıcı ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Gerektiği zaman özel talepleriniz de projelendirilerek değerlendirmeye alınabilmektedir.

Güncellemeler hangi aralıklarla çıkmakta?

Ürün güncellemeleri periyodik olarak kullanıma sunulmaktadır. Çok gerek kalmasa da çok özel durumlar ya da güvenlik ihtiyaçları halinde ürünü kullanan tüm platformlar için güncelleme yayınlanmaktadır.

Güncellemeleri nasıl yapıyorsunuz?

Destek ekibimiz ve kuruma ait teknik ekibin koordinasyonunun sağlanması sonucu gerekli güncellemeler platformlar için ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Dilediğimiz zaman ekibinize destek için ulaşabilir miyiz?

Evet. Destek emailimize (destek@dece.com.tr) göndereceğiniz emailler olabildiğince hızlı bir şekilde yanıtlanacaktır. Acil durumlar için ulaşabileceğiniz bir destek hattımız da bulunmaktadır. (+90 312 988 11 33)

Yerinde destek veriyor musunuz?

Evet. Ancak müşterilerimizin bu konuda destek ekibi ile öncesinden bir planlama yapıyor olması gerekmektedir.