Size lisansınız hakkında bir e-posta ilettik. Bulamıyorsanız lütfen spam maillerinde de aratınız. Lütfen mailde yer alan linkleri kullanarak setup dosyasını indirin ve çalıştırın. Başlamadan önce ihtiyaç duyulan bilgisayar özelliklerini
Sistem Gereksinimleri sayfasından öğrenebilirsiniz.
MOBIDI Ofis’i kurdunuz ve başlattınız. Size kullanıcı adınızı soruyor, lütfen size gelen e-posta adresinizi kullanınız, yazılım sizden şifrenizi oluşturmanızı isteyecektir. Artık devam etmek için hazırsınız.
Bir MOBIDI Ofis projesi formlar, raporlar, paneller ve kuralları bir araya getirir ve sistemi yönetmenizi kolaylaştırır.
İlk projenizi farklı sektörlerdeki farklı ihtiyaçları kapsayan onlarca proje arasından seçebilirsiniz. Daha sonra ihtiyaçlarınıza göre özelleştirebileceksiniz, şimdilik bir tanesini seçip devam etmenizi öneriyoruz.
Seçiminiz ile formlar, paneller ve raporlar otomatik olarak oluşacaktır. Mobil kullanıcılar veri toplamaya başlayınca paneller ile süreci izleyebileceksiniz, raporları üretebileceksiniz.
Şimdi sıra mobil kullanıcıları tanımlamaya geldi. Kullanıcıları Mobil Kullanıcılar menüsünden tanımlayacaksınız.
Tanımladıktan sonra yeni kullanıcıların mobil yazılımı kolay kurmaları için bir SMS gönderiyoruz.
Şimdi sıra mobil kullanıcıları güncellemeye geldi. Yani Ofis’te oluşturduğumuz bilgileri mobil kullanıcılara aktarmaya.
Mobil kullanıcıların güncellenmesini gerektirecek bir değişiklik yaptığınızda MOBIDI Ofis menüsü bu durumu belirtecek.
İlk projeniz içinde bir panel vardı. Bu panel ile kullanıcılardan gelen verileri izleyebilirsiniz. Paneliniz her dakika kendisini yenileyecektir.
Kullanıcılara mesaj göndermek isterseniz “Mobil Kullanıcılar” sekmesinden yapabilirsiniz.
DECE ekibi sorularınızı yanıtlamak ve sizlere çözüm önermek için her zaman yanınızda. Lütfen bizi arayınız.
Paneller süreci izlemek ve genel verileri değerlendirmek için en değerli aracınız olacaktır. Paneller çok kolay arayüzler ile oluşturulur.
Panellere kimlerin erişebileceğini belirleyebilirsiniz. Bu şekilde yönetim ağacınızdaki her kademe için veya farklı roller için ayrı paneller oluşturabilirsiniz.
Paneller ile her birim veya kişi üzerindeki görevleri veya bekleyen işleri görebilir. Böylece süreçleri izler ve yönetebilirsiniz.
MOBIDI ile toplanan metin ve fotoğraflar farklı amaçlarla kurumunuzdaki GEODI’ye aktarabilirsiniz.
MOBIDI Ofis low-code özelliklerin yanında size çok sayıda ileri özellik de sunar.
Çok karmaşık iş süreçleri, farklı bir veri tabanına bağlanma, karmaşık raporların oluşturulması ve diğer konuları burada bulacaksınız.