MOBIDI Ofis 5 Kurulum

MOBIDI Ofis 5’e sahip olma süreci bizden bir lisans istemeniz ile başlıyor. Sonrasında MOBIDI Ofis sizleri yönlendirecek ve kullanmaya başlayacaksınız. Biz bu süreçte ihtiyaç duyduğunuz her noktada destek olmaya devam edeceğiz.

Henüz bir lisansınız yoksa hemen isteyin.

1

Başlangıç

Size lisansınız hakkında bir e-posta ilettik. Bulamıyorsanız lütfen spam maillerinde de aratınız. Lütfen mailde yer alan linkleri kullanarak setup dosyasını indirin ve çalıştırın. Başlamadan önce ihtiyaç duyulan bilgisayar özelliklerini

Sistem Gereksinimleri sayfasından öğrenebilirsiniz.

2

MOBIDI Ofisi Başlatalım

MOBIDI Ofis’i kurdunuz ve başlattınız. Size kullanıcı adınızı soruyor, lütfen size gelen e-posta adresinizi kullanınız, yazılım sizden şifrenizi oluşturmanızı isteyecektir. Artık devam etmek için hazırsınız.

MOBIDI Ofisi Başlatalım
3

İlk Projeniz

Bir MOBIDI Ofis projesi formlar, raporlar, paneller ve kuralları bir araya getirir ve sistemi yönetmenizi kolaylaştırır.

İlk projenizi farklı sektörlerdeki farklı ihtiyaçları kapsayan onlarca proje arasından seçebilirsiniz. Daha sonra ihtiyaçlarınıza göre özelleştirebileceksiniz, şimdilik bir tanesini seçip devam etmenizi öneriyoruz.

Seçiminiz ile formlar, paneller ve raporlar otomatik olarak oluşacaktır. Mobil kullanıcılar veri toplamaya başlayınca paneller ile süreci izleyebileceksiniz, raporları üretebileceksiniz.  

İlk Projeniz
4

Mobil Kullanıcılar

Şimdi sıra mobil kullanıcıları tanımlamaya geldi. Kullanıcıları Mobil Kullanıcılar menüsünden tanımlayacaksınız.

Tanımladıktan sonra yeni kullanıcıların mobil yazılımı kolay kurmaları için bir SMS gönderiyoruz.

Mobil Kullanıcılar
5

Mobil Kullanıcıları Güncelleme

Şimdi sıra mobil kullanıcıları güncellemeye geldi. Yani Ofis’te oluşturduğumuz bilgileri mobil kullanıcılara aktarmaya.

Mobil kullanıcıların güncellenmesini gerektirecek bir değişiklik yaptığınızda MOBIDI Ofis menüsü bu durumu belirtecek.

Mobil Kullanıcıları Güncelleme

Sizi kutlarız!.

Artık mobil kullanıcılar veri toplamaya başlayabilirler.

İlk projeniz içinde bir panel vardı. Bu panel ile kullanıcılardan gelen verileri izleyebilirsiniz. Paneliniz her dakika kendisini yenileyecektir.

Kullanıcılara mesaj göndermek isterseniz “Mobil Kullanıcılar” sekmesinden yapabilirsiniz.

DECE ekibi sorularınızı yanıtlamak ve sizlere çözüm önermek için her zaman yanınızda. Lütfen bizi arayınız.  

6

Paneller

Paneller süreci izlemek ve genel verileri değerlendirmek için en değerli aracınız olacaktır. Paneller çok kolay arayüzler ile oluşturulur.

Panellere kimlerin erişebileceğini belirleyebilirsiniz. Bu şekilde yönetim ağacınızdaki her kademe için veya farklı roller için ayrı paneller oluşturabilirsiniz.

Paneller ile her birim veya kişi üzerindeki görevleri veya bekleyen işleri görebilir. Böylece süreçleri izler ve yönetebilirsiniz.  

7

Harita

Harita size yüzlerce sayfa rapordan çok daha fazlasınız söyleyebilir.

8

GEODI ile Devam…

MOBIDI ile toplanan metin ve fotoğraflar farklı amaçlarla kurumunuzdaki GEODI’ye aktarabilirsiniz.

  • GEODI kurumunuzun tüm verisine, Arşiv, Sosyal Medya, ERP, CRM, eBYS ve daha fazlasına, tek noktadan erişmenizi sağlar. MOBIDI verilerinizi de buna dahil edebilirsiniz.
  • MOBIDI ile toplanan fotoğrafları GEODI nesne tanıma aracı, ImagePro ile işleyebilirsiniz. ImagePro ile Market raflarındaki ürünleri sayabilir, fotoğraflardaki kent mobilyalarını bulabilir veya ağaçları sayabilirsiniz.
  • Mobil’den arşive belge gönderebilirsiniz. Bir teslimat yaptınız, belgeyi imzalattınız, imzalı belgenin fotoğrafını çekip eklediniz. GEODI bu belgeyi OCR işleminden geçirerek metin hale getiri ve aradığınız zaman bulursunuz.
9

Sistem Yöneticileri İçin Bilgiler ve İleri Konular

MOBIDI Ofis low-code özelliklerin yanında size çok sayıda ileri özellik de sunar.

Çok karmaşık iş süreçleri, farklı bir veri tabanına bağlanma, karmaşık raporların oluşturulması ve diğer konuları burada bulacaksınız.